GO豪4チビ日記

2011年8月にオーストラリアに移住した、我が家の記録を綴ります。

Blog start! / ブログ開設!

イメージ 1

イメージ 2

イメージ 3

日本語は下にあります。 Japanese follows English.

It's been 3 weeks since we arrived in the United States. How is everyone?
We are doing well, and are getting used to life here.
We hear winter in Japan is very cold this year, but our apartment is
always kept warm at 23C = 73F. So, it's warmer than we expected.
(Saying that, outside temperature was -10C = 17F.
Snow on the ground was over 20cm = 8inches today.)
Toshi's university classes start tomorrow.
So, I, Yukie will have free time to upload our
articles everyday.

アメリカに到着して、はや3週間が過ぎました。皆さんお元気ですか?
私達はとても元気で、こちらの生活にもだいぶ慣れてきました。
日本の今年の冬はとても寒いようですが、私達の住んでいるアパートは、家の中はいつも23℃に保たれているのでこちらは思ったより暖かいです。
(とはいっても、先日は、外は-10℃まで下がりました。今日は20儖幣綫磴積もりました)
明日から敏君は学校の授業がスタートします。
よって私幸恵は相当ひまになると思うので、
できるだけ毎日記事を投稿できたらな。と思っています。